Imuniteto stiprinimas kovojant su koronavirusu

Siaučiant koronavirusui, svarbu suprasti, kad geriausia ligų prevencija – stiprus imunitetas, o susirgus į pagalbą galima pasitelkti ne tik gydytojų skirtus vaistus, bet ir papildomas priemones, padėsiančias sušvelninti ligos eigą ar sustiprinti imunitetą. Imuniteto stiprinimas – nuoseklus ir kompleksiškas procesas, susidedantis iš įvairių žingsnių:

  • Galvokite, ką valgote. Svarbiausia, kad mityba būtų įvairi, subalansuota ir pilnavertė – tokia, iš kurios organizmas gali natūraliai pasipildyti vitaminų atsargas ir sustiprinti imunitetą. Į racioną įtraukite įvairių kruopų, daržovių, vaisių, riešutų ir sėklų. Taip pat naudinga vartoti gerąsias bakterijas – valgyti natūralų jogurtą, kefyrą ar raugintas daržoves.
  • Būti gryname ore – būtina. Organizme padidėja deguonies kiekis,ventiliuojasi plaučiai.
  • Pakankamai judėkite. Sportas ir fizinis aktyvumas – viena svarbiausių stipraus imuniteto sąlygų. Žmonės, kurie per dieną skiria bent 10-15 min. mankštai ir sportui, turi ne tik daugiau energijos, yra žvalesni. Sportuojantys rečiau serga.
  • Nepamirškite vėdinti patalpų. Gaivaus oro cirkuliacija –svarbiausias oro švarinimo būdas. Patalpų vėdinimas gerina bendrą savijautą ir miego kokybę.
  • Išsimiegokite ir laikykitės dienos režimo. Būtina koreguoti savo dienotvarkę taip, kad joje bent 8 val. tektų miegui.
  • Būkite optimistais. Tie, kurie dažnai šypsosi, yra kupini gerų, optimistiškų minčių, noriai bendrauja su kitais ir linki jiems gero, suserga kur kas rečiau. Gera nuotaika ir optimizmas – dar vienas būdas imunitetui sustiprinti.

 Parengta pagal ULAC rekomendacijas