Išlikite fiziškai aktyvūs karantino laikotarpiu

Pasyvi gyvensena, vienas pagrindinių lėtinių neinfekcinių ligų, rizikos veiksnys. Dėl fizinio aktyvumo stokos mažėja žmogaus darbingumas, gyvybingumas, prastėja nuotaika, blogėja centrinės nervų sistemos veikla. Įtakoti pastarųjų įvykių ir būdami namuose turime atrasti naujų džiaugsmų ir patyrimų, įgyvendinti savo išsikeltus tikslus ir pažadus sveikatos labui. Reguliariai atliekama mankšta, puikus būdas stiprinti sveikatą neišeinant iš namų visoms amžiaus grupėms. Tiesa, pradėti treniruotis namuose atrodo paprasta, tačiau lygiai taip pat lengvai galime to atsisakyti ir grįžti prie fiziškai pasyvios veiklos. Pasaulinė sveikatos organizacija rekomenduoja 150 minučių vidutinio intensyvumo arba 75 minutes didelio intensyvumo fizinio aktyvumo per savaitę. Šios rekomendacijos gali būti įgyvendintos ir namų sąlygomis, nedidelėse erdvėse bei neturint specialios įrangos. Toliau pateikiami keli patarimai, kaip išlikti aktyviems ir sumažinti pasyvų elgesį namuose.

Fizinis aktyvumas karantino laikotarpiu (atmintinė)