Maitinimosi rekomendacijos karantino metu

Karantino metu keičiasi ne tik mūsų kasdieniai įpročiai, bet ir mityba. Leidžiant laiką, namuose nepastebimai dažniau užkandžiaujame – lepiname save saldumynais, dėl poreikio mažiau lankytis parduotuvėse, daugiau valgome perdirbtus, konservuotus produktus, kurie ilgai negenda ir kuriuose yra padidintas druskos, įvairių maisto priedų, sočiųjų riebalų kiekis. Jei šie produktai sudarys raciono pagrindą, tai gali turėti neigiamų pasekmių sveikatai – didės kūno masė riebalinio audinio sąskaita, bus skatinamas ir palaikomas lėtinis uždegiminis procesas. Norint išlikti sveikiems, verta ugdyti gerus maitinimosi įpročius.

Dietologai rekomenduoja laikytis šių pagrindinių principų, organizuojant savo maitinimąsi karantino sąlygomis: prieš perkant maisto produktus, pasidarykite sąrašą; stenkitės maistą ruošti namuose; pasinaudokite maisto pristatymo į namus paslaugomis; stebėkite suvalgomos porcijos dydį; laikykitės asmens higienos ir maisto saugos taisyklių; ribokite druskos, cukraus, riebalų vartojimą; vartokite skaidulų turinčius produktus; gerkite skysčius, bet venkite vartoti alkoholinius gėrimus; gaminkite ir džiaukitės valgydami kartu su šeima.

Daugiau informacijos:

http://sam.lrv.lt/lt/news/koronavirusas/informacija-visuomeneihttp://www.euro.who.int/en/health-topics/health-emergencies/coronavirus-covid-19/novel-coronavirus-2019-ncov-technical-guidance/food-and-nutrition-tips-during-self-quarantine