Rugsėjo 29 d. – Pasaulinė širdies diena – tai galimybė pasižadėti gyventi sveikiau

Tad sveika gyvensena turėtų būti dėmesio centre!
Sveikatos specialistai rekomenduoja prisilaikyti sveiko asmens kodo: 035-140-530. Kodas šifruojamas taip: – nerūkykite, 3 – nueikite 3 kilometrus pėsčiomis kasdien arba dalyvaukite 30 minučių trukmės vidutinio fizinio aktyvumo treniruotėje. Jei to ir nedarote, pradėkite bent nuo mažų dalykų – liftą iškeiskite į laiptus, o autobusą – į pasivaikščiojimą. 5 – tiek porcijų kasdien suvalgykite vaisių ir daržovių. Jeigu turite vaikų, įtraukite juos į maisto gamybą ir ugdykite jiems sveikos mitybos įpročius. Bent jau vienas per dieną suvalgytas obuolys turės didelės naudos. 140 – sistolinis arterinis kraujospūdis turi būti mažesnis nei 140 mmHg. Tai vienas iš būdų nuolat sekti savo sveikatos būklę namuose. 5 – bendra cholesterolio koncentracija kraujyje turi būti mažesnė nei 5 mmol/l. 3 – „blogojo cholesterolio“ MTL koncentracija kraujyje turi būti mažesnė kaip 3 mmol/l. – antsvoriui ir cukriniam diabetui „ne“. Kūno masė, matuojant pagal kūno masės indeksą, neturi viršyti 25 kg/m2.