„Tylusis skambutis“

Siekiant sudaryti galimybę klausos ar kalbos negalią turintiems žmonėms savo gyvenamosios vietos adresu išsikviesti skubią pagalbą, Bendrajame pagalbos centre veikia „Tyliojo skambučio“ paslauga.

Klausos ar kalbos negalią turintys asmenys, kurie paskambinę skubiosios pagalbos tarnybų telefono numeriu 112 negali atsakyti į operatoriaus klausimus ir/ar pateikti reikiamos informacijos, gali iš anksto Bendrajam pagalbos centrui pateikti savo asmens duomenis, kurie būtini tam, kad iškilus poreikiui jiems būtų suteikta skubiosios pagalbos iškvietimo paslauga.

Bendrasis pagalbos centras, gavęs klausos ar kalbos negalią turinčių asmenų duomenis, juos įveda į savo informacinės sistemos duomenų bazę. Bazėje esantys duomenys tampa prieinami tik gavus pagalbos skambutį: atsiliepus į duomenis pateikusio asmens skambutį numeriu 112, pranešimo kortelėje automatiškai atsiranda informacija apie pranešėją (vardas, pavardė, jo nurodyta negalia), gyvenamosios vietos adresas bei prioritetinė pagalbos tarnyba (greitoji medicinos pagalba arba policija), turinti reaguoti į pagalbos prašymą.

SVARBU:

  • gavus „Tylųjį skambutį“, informuojama tik ta pagalbos tarnyba, kuri buvo nurodyta pateikiant asmens duomenis;
  • pagalbos tarnyba siunčiama tik iš anksto nurodytu gyvenamosios vietos adresu.

Daugiau informacijos skaitykite: http://bpc.lrv.lt/lt/tylusis-skambutis?fbclid=IwAR3K_DgI2rVHe8sQChUXlfKHqtJV5kjPZo6cLomc12BnD56uc-1g_wNqbXM